No sé que fer!
Holaa! M'agradaria ser anònima. El problema es que al gener li vaig deixar el mòbil a la meva millor amiga i ella li va dir per whatsapp al meu millor amic que si sortiria amb mi. Però ell li va respondre "No, es a dir, esta gorda i es lletja" Llavors jo em vaig enfadar molt amb ell perque creia que era diferent en aquest aspecte i que no era com tots els altres tios... a partir de llavors ja no ens hem parlat però el que més em molesta és que ni em va demanar perdó... Tinc la sensació de que el necesito a la meva vida per ser feliç, el cas es queno sé com dir-li ni com reaccionarà ell. Vull que tornem a ser amics perque de veritat, el necessito. :'(
Que creus que he de fer i com?
Gracies!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Estic molt orgullosa del què vas fer per la teva amiga! Et felicito! És important que els amics ens defensin en moments com a aquests i segurament la teva amiga t'ho ha agraït moltíssim.
Llavors.... jo et diria que et penséssis bé si realment vols una persona com ell com a amic. Ja sé que a tu no t'ha fet res directament, però algú que parla així de les teves amigues... vols dir que es mereix que et preocupis per ell? A més, pel què expliques, tampoc ha reconegut el seu error, ni ha demanat perdó, oi?
Doncs potser és moment de fer valdre el RESPECTE cap a tu i cap a la teva amiga per sobre de tot, perquè ningú té dret a tractar als altres així.
Sé que és dur el què t'estic dient, i al capdavall ets tu qui ha de prendre la decisió, però medita-la bé.
una abraçada
www.consultajove.cat
Una abraçada
www.consultajove.cat