psicopedagogic
hola, fa uns dies em va agafar el tutor per fer tutoria individualitzada com fa a tothom, llavors em va dir que si em semblava be anar a una noia que esta el cole(la psicopedagogica) a mi em faia molta por anar-hi, i encara men fa, em sentu fatal, perque em sembla que tingui un problema el cap, que no soc gens normal, i encaara em fa sentir pitjor, es realment dolent anar-hi o no?
responeu siuapluuuuuuuu!(que tardeu mooollt!)
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per fer servir el consultori.
Primer de tot et diré que et treguis aquestes pors del cap, oi que ens has fet la consulta a nosaltres? Doncs amb la psicopedagoga ho pots fer igual!
Pensa que els psicopedagogs estan especialitzats en temes d'educació i psicologia i que poden ser molt útils quan se'ns encallen alguns temes o matèries. Segurament et donarà alguns consells i algunes tècniques per ajudar-te en aquelles assignatures que et costin una miqueta.
Jo de tu aprofitaria aquesta opció que se't presenta. És possible que així tinguis eines per estudiar molt més bones que alguns dels teus companys.
Pensa que a tots ens fa una mica de respecte començar coses noves, i si vols li pots traslladar aquesta "por" que tens, dir-li que no saps ben bé en què et pot ajudar i ella t'ho explicarà molt millor que jo!
Vinga, una abraçada! i a aprofitar les oportunitats que ens donen!
www.consultajove.cat