Ajuda'm, siusplu!
Hola, bueno per començar dir que no m'ha agradat mai parlar d'aquests temes, ni amb els amics i molt menys amb els meus pares perque no vui que es preocupin per mi. Potser no es un problema massa gran pero em fa petir molt perque em prenc amb molta serietat aquestes coses. Mira ara vaig a tercer de l'ESO. A primer vaig conéixer a una noia, s'assemblaba molt a mi i m'agradaba com em feia sentir, sempre estavem de gresca i passant-nos ho bé. Buenos fins aqui perfecte, d'esprés de l'estiu (ara jo ja estaria en segon de l'ESO) ens vam distanciar molt, potser perque va entrar la meva millor amiga en l'institut i em feia molta il·lusió que estigués amb mi. Bueno la cosa es que cada vegada va anant ampitjorant les coses, crec que modiaba, i em miraba malament, va posar molta gent en contra meva, gent que m'estimaba molt... I bueno jo em sento molt sola d'es d'aquell moment... Hens hem arreglar varies vegades, d'esde que va acabar el curs passat pero en l'estiu hem tingut molts altibaixos. Ara que em parlo més la nostra relació ha cambiat molt, no sé si es perque encara queda rencor o no sé... Actualment em tracta com una persona inferior, malament i em deixa de costat sempre que estem en grup. Alomillor aixó pot sonar a una tonteria pero m'han entrat molts atacs de nervis per les nits, he plorat molt, inclus m'he tallat el braç per la culpabilitat que tinc a sobre, també em tomaba somnifers er agafar més ràpid la son per no pensar gaire. He pensat de mudarme o de canviarme d'institut pero soc tímida i em resultaria molt dificil fer una vida nova i trobar ara un pis a un bon preu costa molt... Espero que aquesta parrafada no t'hagi posat molta feina pero nessesito desahogar-me... Siusplau ajudam, ho necessito. Perdó per les faltes, petons.
InterPersonal

Hola!! Aquesta noia que t'està deixant de banda crec que ho fa per gelosia i no perquè t'odii. m'explico: segons m'expliques a primer d'eso vau estar molt juntes i llavors a segon us vau distanciar perquè va arribar la teva millor amiga. segur que ella es va sentir malament per aquest fet i enlloc de posar-se trista i parlar-ne amb tu, va posar-se a fer-te mal. Hauries de poder parlar amb ella d'això. les dues esteu patint però cadascuna per la seva banda, per separat. Li hauries de poder explicar perquè et vas distanciar d'ella i intentar recuperar aquella amistat que al principi era tan bona. Potser si que hi haurà rencor perquè ha passat molt de temps i t'ha fet moltes coses, però haureu de parlar-ne per superar-ho. sobretot explique-vos que us fa mal de us facin, per evitar ferir-vos de nou i presenta-li a les teves amigues, perquè puguin conèixer-la i no es senti desplaçada de nou. N'estic segura que arreglar-ho amb ella et farà sentir més tranquil·la i alleugerida. m'expliques que et prens somnifers per dormir, ho has parlat amb els teus pares? ells segur que et poden ajudar a trobar maneres de dormir que no impliquin medicar-se i pel que fa als talls al braç, quan et sentis culpable, busca una altra manera d'alleugerir aquest dolor, escoltant música o escrivint un diari on puguis posar tot el que et passa pel cap. Intenta posar en pràctica el que et proposo, n'estic segura que t'ajudarà a sentir-te millor!!