Forever alone(?)
Hola Elena,
Sóc una noia de 14 anys,
El que et voldria demanar és que si es normal que no hagi estat de res amb cap noi. Totes les meves amigues es passen l'hora del pati xerrant de que si m'ha obert a aquest o si em vull liar amb aquest. A mi m'agradaria molt poder xerrar amb algú que em traqutes aixi. Penso que pot tenir relació amb el meu cos (Tinc la pell fosca i taques de naixement, un cabell que sempre s'encrespa i porto ulleres?... Cap dels de la meva classe mai m'ha dit res, en canvi a les altres sempre els diuen que tenen bon cul i aixó.. Un dia que vaig sortir a la pissara vaig sentir a un comentar que estava gorda... Quan en faig una 36 de pantalons!
Molts cops em sento deprimida per aquest motiu,de moment encara no he tingut cap sort... Sento que em quedaré sola sempre i que mai li interesaré a ningú...
InterPersonal

Hola Pepapig
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori!
Primer de tot dir-te que no pateixis! No tinguis cap mena de pressa. És completament normal a la teva edat, tot just ara és moment de començar a descobrir la pròpia sexualitat i les relacions d'amor i parella. Així que no et preocupis, estàs just al principi d'un llarg camí ple de relacions amoroses i de desamors (també hi són).
En segon lloc et diria que intentéssis valorar-te una mica més, no ens podem centrar únicament en el físic i tinc la sensació que tu mateixa ho veus, això! així que no deixis que ningú t'influenciï. El nostre cos és l'únic que tenim, així que ens hem d'estimar nosaltres, que no en tenim cap més!
I per últim et diré que canviis aquests pensaments tan negatius sobre el futur, perquè això ho traspassem als altres. Sigues més positiva, passa-t'ho bé amb la gent i riu molt, que això és contagiós i atrau a la gent!
Una abraçada
www.consultajove.cat