m'agrada però te novia
Hola em dic Luna i tinc 14 anys. Fa molt de temps que m'agrada un nen i som molt amic. Aquest estic ens vam liar pero despres no va anar a més. El problema és que des que ens vam liar no me'l he pogut treure del cap i ell fa poc va començar un relació amb una nena molt guapa de quart. La nena em dona 100 voltes i jo no sé si dir-li que m'agrada o esperar-me o.. pff.. no tinc ni idea. Parlem molt i tal i m'explica coses seves i tot, per això fins ara no li he dit res ja que penso que la nostra amistat s'acabaria. Joder esque cada dia que el veig m'enamora més...En fi.. Siusplau si em pots donar consell m'ajudaries molt ja que tinc un lio al cap que em té boja. Moltes gràcies.
InterPersonal

Hola Luna,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
Primer de tot et demanaria que no et comparéssis amb ningú, ja que estic segura que tu ets una persona fantàstica i cal que te n'adonis.
Referent a la teva consulta, has de valorar què prefereixes. Tot té les seves conseqüències i ni jo ni ningú sap com anirà, així que rumia bé si prefereixes declarar-te i assumir el risc que et digui que ell està amb una altra noia i que no vol res amb tu, de manera que hauràs de passar pàgina; o bé mantenir aquesta amistat i patir en silenci aquest amor que sents cap a ell.
Cap de les dues alternatives és fàcil i has de ser valenta decideixis el què decideixis.
Una abraçada
www.consultajove.cat