AJUDA!!
a casa no se q passa pero de cop hi volta els meus pares nomes em renyen, em treuen les coses, i esque ja no puc més pq trec bones notes, trec medalles en l'esport q faig, tot pq es sentin orgullosos de mi i res!! Jo psicolgicament sempre des de q va morir la meva tia q e estat malament pero ara es molt pitjor, e consoltat a internet maneres de suicidarse, mauto lesiono, me intentat suicidar tallantme les venes, i ara buff esq no se q fer pq no puc més i a sobre a casa res es soluciona, sisplau necesito AJUDA!! i amb els meus pares ja hi e parlat i res. SISPLAU AJUDA!!
Elena Crespi

Hola anònim! gràcies per confiar en nosaltres.
Has provat de parlar amb els teus pares i demana'ls-hi què els hi passa perquè et tractic així? Els hi has explicat com et sents?
Crec que és important que puguis obrir la porta al diàleg amb ells perquè sembla que ells, de moment no ho han fet. Sigues tu qui faci el primer pas.
Saps si estan bé ells dos? potser estan passant per un moment difícil i no el saben gestionar i ho acabes pagant tu.
Per això és important que ho parlis amb ells. Els pares han de ser el nostre recolzament i si veus que no ho estan sent els hi has de dir que no estàs bé i que et sents malament.
Sobre les autolesions, dir-te que sembla que calmin l'angoixa ràpidament però només et fan sentir bé a curt plaç... el que has d'intentar és trobar allò que t'ajudi a estar bé a mig o llarg plaç.. i els talls o el suicidi no t'ajudaran.
Sobretot, si veus que realment no estàs bé, busca ajuda!
Et deixo el meu mail per si vols contactar amb mi: e.crespi@interpersonal.cat
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres