acabo de tallar amb el meu novio i necessito ajuda, estic molt malament
hola, de veritat necessito la teva ajuda, mira tesplico:
fa un any que un noi i jo ens estavam liant i ens comportavam com si fossim novios i hem fet moltes coses junts: hem anat a concerts, a la platja... i bueno fa una setmana que he estat cagant-la bastant per que he dit coses que no havia de dir i bueno que m'ha dit que ja no volia res amb mi i jo li he dit que l'estimava de veritat, que per a mi, això no ha sigut nomes un joc i de veritat, jo ho he fet tot per ell i a més he lluitat en contra de tothom perquè tothom em deia que ell no em mereixia i jo pues segui amb ell. i despres de tot el que he fet per ell ara em diu aixo i de veritat que estic malament, que ja nose que fer... que testic escribint aixo mentres estic plorant i no es facil per mi ja que jo sempre he sigut una noia molt llençada i molt atrevida i oberta a la gent osigui sense cap vergonya ni re, però això de veritat que m'ha trenca per dins i no sé com tornarme a construir per que jo realment estic enamorada d'aquest noi.
siusplau ajudam.
perdo per les faltes i tal esque pff nose:(
gràcies i adeu.
InterPersonal

Hola lia_. Sóc l'Assumpta.
Pel què expliques aquesta és o ha estat una relació una mica complicada, oi? I segur que no vé d'aquests comentaris que tu hagis pogut fer al llarg dels últims dies. Això no treu que no hi tinguis part de responsabilitat i que potser li hagis de demanar disculpes per aquest tema, però...has pensat per què tothom et deia que ell no et mereixia? Què passava en aquesta relació? És veritat que tota relació passa pels seus alts i baixos, però no és normal ni sa que la dinàmica de la relació sempre sigui aquesta. Ens han venut molt que tenir parella és sinònim a passar-ho malament, patiment, sacrifici, renúncia, gelos, etc. però en realitat no ha de ser així. Si aquesta persona o relació et fa sentir o t'ha fet sentir així, planteja't-ho, potser no és ben bé amor el què sents per ell. Entenc que ara ho estiguis passant malament i et sentis "desmuntada" però de ben segur que tornaràs a "construir-te", amb l'ajuda d'amistats, família, companys d'insti, etc. Intenta ocupar-te el dia amb coses que t'agradin, que et facin distreure i sentir-te bé: surt a caminar, vés a la platja ara que vé el bon temps, comparteix tardes amb amigues, vés a concerts, escolta música, etc.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat