respostes si us plau :)
hola tinc 16 anys i 'he liat un cop.
estic coneixent un noi que es podria dir que m'agrada bastant , es porta super be amb mi i es molt bn noi.
el problema esque quan estem junts i ell es vol llençar per lliar-se jo m'aparto no se perque.em poso molt nerviosa i em bloquejo es normal?
a part de que ell ja ha tingut més experiencies que jo i no vull cagal-la, no se si em pasa perque potser no m'agrada lo suficient com per fer-li un peto.
estic molt confusa i tampoc vull allargar aquesta situacio ja que es podria fer falses ilusions.
necesito consells si us plau
gracies :)
InterPersonal

Hola anonima. Sóc l'Assumpta.
Per una banda és normal que estiguis una mica nerviosa sobretot si no has tingut massa relacions o és la primera que tens. I encara t'hi poses més si saps que ell n'ha tingut més que tu. Però, si realment aquest noi t'agrada i sents atracció i desig cap a ell, has d'intentar relaxar-te i deixar-te portar. No pots sentir-te còmoda si vas pensant que ell en sap més que tu, o que la cagaràs...Has de deixar de banda tots aquests pensaments negatius que dificulten que gaudeixis del moment. Pensa que en això de la sexualitat tampoc ho és tot l'experiència. Cada persona és diferent i cada relació és diferent. El desig, la confiança i la comunicació amb l'altra persona són molt importants.
Gràcies per la teva consulta. Espero haver-te ajudat.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat