6 MESOS
porto quasi 6 mesos sortint amb un noi i no se que regalar-li... m'agradaria que no fos algu així material sinó que fós una mica sentimental i macu i també que estigués currat però tampoc tinc molta pasta...AJUDA SISPLAU!!!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Nosaltres no som expertes en regals, però et puc dir que perquè sigui un regal especial, et recomano que tingui dos elements: que estigui pensat per la persona que l'ha de rebre (basat en els seus gustos, les seves aficions, la seva vida) i que es pugui relacionar amb la persona que el fa (records, moments en què heu estat junts, o plans de futur que hagueu parlat, per exemple)
Pots pensar a fer collages de fotos, un marc per posar- hi la foto, fer-li petites proves amb endivinalles, o mirar de fer alguna cosa amb scrapbook, ara que està tan de moda.
I si no t'agraden les manualitats... pensa en alguna activitat per fer junts, com un dia a la platja, preparar un berenar i fer un pícnic...
Vinga a rumiar!
Una abraçada
www.consultajove.cat