Poliamor
Hola, em dic Núria i l'altre dia, vaig veure un programa en el que es parlava del poliamor. El poliamor, per si algú no ho sap, consisteix en sentir atracció de manera física, sexual i mental cap a més d'una persona, bàsicament.
El meu dubte és: realment et pots sentir atret/a per més d'una persona i portar una relació viable? I, com podria afectar aquest tipus de relacions a un possible fill d'aquesta parella?
Gràcies, Adolescents! Un petoneet!:)
Elena Crespi

Hola Núria! com estàs?
Et deixo l'enllaç d'un altre programa del poliamor (no sé si és el que vas escoltar tu):
Vos-estim-a-tots-igual-%28el-poliamor%29
Possiblement per poder portar una relació viable d'aquest estil primer s'haurà d'aprendre a conviure amb la crítica social ja que la nostra societat no té el model del poliamor com a model de parella.
Anys enrere tampoc era ben vist el model de la família monoparental (mare soltera) o encara estem lluitant per tal que la societat accepti les famílies on els pares són homosexuals...
Per tant, mica en mica la societat potser ho anirà acceptant.
Com pot afectar a un fill? doncs si a casa es viu amb naturalitat l'afecctació serà mínima però socialment pot veure's en un entorn que no entengui perquè a casa es viu amb aquest model...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres