sento algo o no?
Hola, fa un més o aixi que em parlo amb un noi, aquet es com el noi perfecte, super carinyos i maco pero no tinc aquella sensació que he tingut amb altres nois, aquella sensació a la panxa, em falat com una mica de xispa... el cas es que em cadat uns quans cops i a veguades crec que m'he sentit com obligada, pero no per ell, sino per mi... m'han dit que aquest noi s'ilusiona molt rapid, i normalment jo tambe soc d'aquestes que s'ilusiona molt rapid, pero amb aquet no m'ha passat... pero el que em fa com "por" es que les coses vaiguin molt rapid, estiguem de lio o algo i a mi no m'agradi, perque no li vui fer mal per res del mon... i nose si es que realment sento algo i per aixo no li vull fer mal o no sento res:(
InterPersonal

Hola Carleta123,
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Entenc perfectament com et sents. A vegades encaixem perfectament amb algunes persones i amb d'altres és com si ens faltés alguna cosa, oi? Poden ser genials i perfectes, però potser no són perfectes per nosaltres.
Jo et diria que siguis sincer amb ell, independentment de si s'il·lusiona fàcilment o no, tu has de mirar d'estar bé tu. Si a tu t'agrada i tens ganes de seguir coneixent-lo, endavant! Però si veus que no t'hi acabes de sentir del tot bé... sigues sincera i diga-li. Tot i que això li pugui fer mal, segur que t'agrairà que li expliquis com et sents.
Molts ànims!
Laia Sala
www.consultajove.cat