La meva millor amiga vol cridar l'atenció
Fa 10 anys vaig coneixer a la meva millor amiga i, bueno, sempre ha dit estic gorda i tal però es va aprimar 15kg de manera saludable. Ara, ha conegut a una noia amb anorèxia i bulímia i sembla ser que vol ser igual que ella: Diu que vomita, que es talla, que té un fàstic de vida.. I és una persona impossible amb qui parlar i clar, jo ho estic passant fatal i crec que ho fa per cridar l'atenció ja que ella mai se li acudiria fer això.. No se que fer..
InterPersonal

Hola Happylife
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
És difícil fer d'amiga a vegades, oi? A vegades les persones passem per etapes difícils a la nostra vida i no ens sentim a gust amb nosaltres mateixos. En aquests moments és quan necessitem als amics de veritat al nostre costat, que ens recordin perquè són amics nostres i què tenim d'especial. Ara mateix la teva feina és estar al seu costat i escoltar-la. Si crida l'atenció, serà perquè no ho necessita, no creus?
Si et preocupa molt, parla amb els seus pares, que són els seus responsables. Explica'ls-hi com la veus i si ells també han vist aquests canvis en ella, hauran d'actuar.
Tu estigues per ella, que té molta sort de tenir una amiga com tu!
Una abraçada
www.consultajove.cat