Soc rara?
Sempre que un noi em va al darrera lacabu engegan a la merda i no se perquè. He engegat nois que fins i tot magradaven. Totes les meves amigues tenen novio o si mes no han tingut alguna història d'amor. Jo tinc la part de: els nois son uns cabrons no serveixen per res. I laltre de: necessito algu que em mimi, la meva historia d'amor. M'agradaria trobar algu que em pogues costat... Fa temps vaig coneixer a un noi molt macu pero va tenir novia al cap de poc temps de coneixens i no em tingut la opurtunat de coneixens be. Amb el temps mhe adonat que putse es el que magrada:3 Ara te novia des de fa un any pero mha explicat que estan malament li diries que magrada? Tot i aixi, magradaria no engegarlo a la merda am algun rempell dels meus... Les meves amigues em diuen que quan sigui algu que realment magrada aixo no ho faré. Que en penses?
Moltes graciiiies!!!
InterPersonal

Hola Cristina,
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
Primer de tot, no pateixis, no ets rara en absolut! Al contrari, jo et felicitaria per tenir tan clar el què vols i que el no vols. A vegades ens pressionem massa per ser com els altres i acceptem coses que no ens agraden i acabem fent-nos mal.
Les teves amigues tenen raó, quan coneixem algú que realment ens interessa i ens agrada, no tenim cap dubte que volem segui coneixent-lo i passant més estona amb ell. Ja ho veuràs, no tinguis pressa. Potser aquest noi sí que et va interessar, però si té nòvia, jo et diria que no et fiquessis en una relació, que es podrien complicar les coses.
Tu estigues oberta a conèixer gent i ja aniràs veient qui t'agrada i qui no.
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat