M'hauria d'oblidar d'ell?
Hola!
Estic confusa..
Al estiu passat vaig conèixer un noi. Realment ja el coneixia del institut, però no parlavem
El cas és què em va obrir per temes del cole, i a partir de llavors vam començar a parlar, fins a arribar un punt que parlavem cada dia, ens saludavem al institut, etc. Un dia vam quedar a soles i ens vam liar. Vam començar a mantindre una relació, fins als 2/3 mesos tot anava bé, fins que em feia coses que no m'agradaven i ho vaig parlar amb ell i ell ho sabia, pero me les seguia fent i a vegades m'ha dit coses que no m'han agradat tot i que jo tampoc em quedo curta ja que no em quedaré de braços creuats. I fa uns mesos el vaig deixar i em tingut varies discusions i li he demanat perdó per tot, i ens hem "perdonat" pero realment un no sap el que te fins que ho perd i així és. La cosa és que el segueixo estiman i nose si ell a mi.. però... hauria de seguir intentant-ho o oblidarme d'ell?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
A vegades quan trenquem amb una persona ens ve la nostàlgia i idealitzem el què hem perdut. Jo no sé què sent ell, però et diré que pensis bé el què estàs sentint ara: realment l'estimes? o és nostàlgia dels bons moments?
tu mateixa dius que hi havia coses que no t'agradaven i que ell les continuava fent, de la mateixa manera que tu tampoc et quedaves curta. Potser no us enteníeu, no passa res, hi ha gent a la nostra vida amb qui ens portem bé una temporada i llavors hem de deixar-los anar...
Rumia bé el que sents... no et precipitis.
Una abraçada
www.consultajove.cat