Entre amics
Hola!
Fa poc, una amiga meva va començar a sortir amb un noi, ella estava profundament enamorada, també es el seu primer noviete. La veritat es que el principi les del grup estavem contentes, ja que ella en tenia moltes ganes. Però van anar pasant els dies i s'ha obsecionat amb el noi. Ha arribat a l'extrem, que canvia plans de les amigues, per poder quedar amb ell, però lo pitjor es que no ho confesava, per lo tan ens mentia. Ens ha substituit pel noi, això ens ha fet mal. Que podem fer?
Moltes gràcies ^^
InterPersonal

Hola Jenna,
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Entenc que us hagi fet mal que la vostra amiga ja no vingui tant amb vosaltres i sobretot que no us ho hagi explicat. Heu d'entendre que ara ella ha de repartir el seu temps lliure entre el seu nòvio i vosaltres i per tant, no tindrà tant temps per estar amb vosaltres.
Si voleu seguir amb la vostra amistat us haureu d'adaptar una mica totes. Parleu amb ella i expliqueu-li com us sentiu. Potser així ella també veurà que us preocupeu i que no la voleu perdre. Demaneu-li que sigui sincera amb vosaltres i que us guardi algunes estones per estar juntes. Si en parleu entre totes podeu arribar a un acord, ja veuràs!
Una abraçada,
Laia Sala
www.consultajove.cat