L'estimo i no sé que fer
A mi m'agrada un nen de fa ja 1 any i mig, i ell ho sap. Es porta bé amb totes les altres nenes: els hi fa bromes, les mira, etc. però a mi no em fa ni cas. De vegades parla amb mi, però molt poc i no és igual que amb les altres nenes (és un hola que tal bé i tu bé, res més). M'imagino que no m'estima, però encara així jo si que l'estimo a ell. Veig els seus defectes i sé que té les seves coses, i últimament ha canviat molt, però encara així m'agrada i no sé que fer perquè em deixi d'agradar. Em podeu ajudar, si us plau?
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs, si ja has pres la decisió d'oblidar-lo, perquè creus que ja no t'atrau tan i no acceptes els seus defectes, et dono uns consells: primer, intenta buscar nous hobbies i aficions que t'agradin (noves experiències i atraccions a la teva vida), pots començar activitats noves (on també incorporaràs nova gent), centra't en les teves amigues, fes plans nous, etc. Veuràs que com més novetats i creativitat posis a la teva vida, més t'atraurà lo nou i apoc a poc l'aniràs oblidant! Daixò es tracta, de mirar endavant i no voler quedar encallats en una zona que no ens porta a canvis i novetats! A més, resulta divertit viure explorant!! Ànimss!! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga