Ell <3
Hola, tinc un problema...
es que... m'agrada un nen, crec que no li agrado gens. El que passa es que es del camping al que vaig, ens veiem casi cada fi de semana, pero anem en grup, hi han 4 nois un d'ells es ell i hi han 3 noies una d'elles soc jo. Fa un mes o aixi, em vaig declarar per watsapp, i al dia seguent ell em va posar que jo li agradava, que no li inportava el fisic i que si volia sortir amb ell, i jo com a tonta li vaig dir que si. La mateixa tarda, ell em va tornar a obrir per watsapp i em va dir que ell no ho havia escrit, que habían sigut uns nens del campament de futbol, tambe em va dir que no diguesres del que havia passat a ningu, li vaig fer cas fins que la Noa, una amiga del camping em va explicar que el nen que m'agrada li havia explicat tot a ella, i que si que havia sigut ell perque ell no fa futbol. Ara, al camping, ell li ha ensenyat a tots els nois la conversa, i ells se ne'n foten de mi. pero l'estiumo molt, l'amo.
ahir, va ser l'unic dia de semana santa que vem estar junts amb tots els nens, i m'he donat compte de que la Noa tonteja amb ell i ell li segueix el rotllo. tambe ahir, estavem al poble i tornant cap al camping, estavem ell, la Noa, un nen i jo. el nen i la Noa estaven fen el tonto que si et toco el cul que si et toco.... pero, es gira el nen que m'agrada, em mira i em diu (vina) vaig i posa el seu braç esquerre sobre el meu hombro esquerre i agafa la meva ma dreta i anavem caminant aixi fins arribar a la porta del camping. perl¡ la nit, estem jugant a futbol, i li passo la pilota a ell, i em diu (m'has volgut "chapar", doncs ara et "chepo" jo a tu). pero no ho va fer va venir corrents cap a mi i em va dir(amb lo que t'estimo jo a tu). a les 12:30, ell s'entenia que anar i em va donar una abraçada i dos petons, jo li vaig tornar. el cas es que l'estimo molt, no el puc oblidar, m'he declarat pero ell diu que ni boix ni borratxo sortiria amb mi, pero no puc deixar de somiar amb ell, la seva olor, esque estic completament enamorada. No puc veure la realitat, ell no m'estima, i ho se, pero el meu cap o el meu cor diu que potser si que m'estima. EL NECESSITO... AJUDAM...
Elena Crespi

Anonima... primer de tot has de valorar si realment vols estar amb algú i vols estimar algú que et tracta i diu aquestes coses de tu.
És molt dura la situació que estàs vivint però sembla que ell juga amb els teus sentiments i els teus sentiments són molt més importants que ell.
Dóna't prioritat i pensa en tu. Pot ser que pensis que ell et farà feliç però realment et pot fer feliç una persona que diu que ni borratxo sortiria amb tu?
Sé que és dur tot això que et dic però per mi, ara, el més important ets tu i has d'aprendre a fer-te valer i a valorar-te. Ningú té dret a dir-te això. Ningú!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres