Autoestima baixissima
Tinc l'autoestima sota terra,no m'accepto a mi mateixa, ni fisicament ni psicologicament. Intento ser jo mateixa pero sem fa completament impossible, no puc, i he intentat de tot, enserio, de tot. i fisicament tampoc m'agrado... em trobo defectes a tot...potser es cosa de l'adolescencia,pero esque ja he arribat al limit. Apart dels altres problemes que t'he esplicat anteriorment,també tinc aquest i crec que si no m'estimo a mi mateixa ningu m'estimara...pero esque sem fa impossible, odio la meva manera de ser i no se com cambiar i tampoc puc...em costa xerrar amb nois i fer amistat amb el sexew contrari per por de lo que pensaran de mi...amb les noies també em costa pero no tant. Estic pels terres..ajudem!!!!!!!!!
InterPersonal

Hola de nou!! Recordes el que t'he explicat de l'habitació desendreçada? doncs l'autoestima seria una cosa més que hauries d'endreçar. No volguis fer-ho tot alhora, perquè és tan difícil que per això et desesperes, ves pas a pas, cosa a cosa, problema a problema i a mesura que tot es vagi solucionant o endreçant veuràs les coses més fàcils, més endreçades. Voler-ho solucionar tot alhora és impossible! Per tu i per tothom. No et sabria dir què és primer si el fet de tenir l'autoestima baixa et fa sentir-te incapaç de solucionar els teus problemes o pel contrari el nno haver pogut solucionar els teus problemes t'ha fet sentir amb l'autoestima baixa, però sigui com sigui el que si és cert, és que a mesura que les coses et vagin millor, a mesura que comencis a sentir que estàs endreçant bé la teva habitació la teva autoestima anirà millorant i et sentiràs millor amb tu mateixa, per tant, crec que de tots els problemes que tens aquest l'has de deixar pel final, ja que és impossible escombrar una habitació si el terra està ple de coses, en canvi si ja està tot endreçat escombrar és molt més fàcil i ràpid!
Una abraçada!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat