No puc més...
el dia 27 del mes passat em vaig declarar al noi que m'agradava, tot i que ell em va dir que no li agradava ningú. Ell em va dir que no li agradava jo, que li encantava estar amb mi pero res d'amor, però jo vaig continuar esperançada i amb ganes d'intentar enamorar-lo.
Fa dos dies em vaig assebentar de que surt amb una noia des de fa un mes i no m'ho va dir, una amiga li va preguntar i ell va dir que no deia res per mi.
Jo l'intento oblidar, però continuem quedant i sembla com si li agradés jo, actua igual, intento no parlar amb ell per xats ni res ... Però ell m'obra, vull veure´l aquesta setmana per acabar ja amb el tema, i dir-li que se que té novia, què faig per oblidar-lo? què li dic? Ja no puc més, es un noi genial i guapo...
InterPersonal

Hola Otaku,
sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal, gràcies per la teva consulta!
Crec que tu mateixa veus que ell ja t'ha donat una resposta. Segurament no et vol fer mal i per això actua d'aquesta manera i no t'ha explicat que té nòvia. Però el millor que pots fer és, com tu dius, parlar amb ell, dir-li que ja ho saps i intentar distanciar-te d'ell. Sé que és difícil i pot fer mal, però si ell no et correspon, ho has d'acceptar.
I per oblidar-lo, el que pots fer és intentar disfrutar de la resta de coses que tens a la teva vida, els teus amics, la teva família, les aficions que t'agraden... fes algun canvi a la teva vida (redecora l'habitació, canvia't el pentinat, ...) així agafaràs nova energia. I una altra cosa que pots fer és plantejar-te algun petit repte, alguna cosa que sempre has volgut fer. Ara és un bon moment!
Molts ànims!
www.consultajove.cat