un dimoni amb ulls blaus
Porto 2 anys enamorada de una persona. Fa dos anys vam tenir un lio pero sen va tindre que anar a fora d'Espanya. Jo l'esperava, em va dir que quan tornes sería tot igual que com ho vam deixar. Jo li vaig preguntar si estaba enamorat i em va dir que si.
Al cap dun any torna,no em va parlar nires, com si no hagués existit, ens vam anar parlant fins que el vaig tindre a 2mm de la meva boca, pero no vaig fer res perque ara tinc parella. Ara aquest noi després de ferme ell a mi il·lusions dienme de princesa fins a la lluna, no em parla.i nose que fer de veritat porta un més o mes fenme això. Ja ho va fer durant un any i ara nose que fer..
InterPersonal

Hola Nuria
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori!
Primer de tot dir-te que s'ha d'anar molt en compte a l'hora de fer aquestes promeses (per part seva i teva), ja que és molt bonic dir-se que us esperareu, però si no es cuida la relació i no es manté el contacte... és normal que apareguin noves persones que ens poden cridar l'atenció.
Pel què fa a la situació actual... sembla que ara mateix passa una mica de tu, no? Valora bé si aquest comportament t'agrada en una persona i és el que vols. A vegades ens deixem portar per les il·lusions i no per la realitat. Sigues conscient de com et tracta ara, com et fa sentir i decideix en funció de la situació actual i no de totes les promeses i coses maques que et va dir fa temps. Sé que és dur, però si no ens defensem nosaltres mateixos, qui ho farà?
una abraçada,
Laia Sala
www.consultajove.cat