Amors i Amigues.
Ayuda! tinc un problema, m'agrada un noi, i el problema es que aquest noi tonteja amb una amiga meva i quan estic amb ells hem fastidia perque el noi li va darrera, li dona petons a la galta i li agafa, i sense volguer m'emprenyo amb ella, pero ella no te culpa i jo no vui estar malament amb ella perque me la estimo molt, i a més jo confio en ella perque se que a ella no li agrada ell, pero tot i així em fastidia..
QUE PUC FER??!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Docns entenc que et faci rabia aquesta situació. Et recomanaria que en parlis amb la teva amiga de com et sents. No de si a ella li agrada o no el noi. Explica-li que t'entristeix, o que et fa sentir desplaçada i que et doni un cop de mà. Expressar el que sentim als amics és molt important, ja que a vegades esperem que endevinin el que , i això és difícil la majoria de vegades. Si li expliques ella t'entendrà millor, i llavors et pot ajudar en aquestes situacions. Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga