nessecitoo ajuda
Aquest cap de setmana un amic m'ha presentat una colla i amb un dels nois ja des del principi ens vam agradar i ens vam acabar lian, el problema es que ell es de Barcelona i jo soc d'un poble que esta com una hora lluny, ens hem portat molt bé i no hi vull perdre el contacte, el que passa es que no se com fer-ho hi ha molta distancia i no es el mateix veure algú cara a cara que xerrar pel whats nomes.. que puc fer?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Les relacions a distància, ja ho hem comentat més d'un cop, no són fàcils, cal molta confiança entre les dues persones, molt respecte i moltes mostres d'afecte entre els dos membres de la parella per fer una mica més suportable el no estar junts.
Jo et diria que valoréssis bé què vol dir estar amb aquest noi i com pots portar tu la distància (pensa que es pot fer servir l'skype i que si hi ha aquesta distància, us podrieu veure un parell de cops al mes). Tot i així, primer has de saber si aquesta persona et dóna el què vols en una relació de parella, o per tu és més important veure'us cara a cara.
De moment, mantén el contacte, si vols, i a veure com evoluciona... ja prendràs la decisió.
Una abraçada!
www.consultajove.cat