Que puc fer?
Fa uns quants dies que una amiga meva de Lleida em va presentar a un amic seu pel whatsapp, però abans un dia que ella va vindre a casa meva ja vam estar parlant amb ell. Vam estar parlant uns quants dies però un dia el vaig obrir jo i em va dir que després de sopar m'obriria i no ho ha fet. Que li pasara? Moltes gràcies
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. La veritat és que això del whatsapp és una bona eina per mantenir relacions a distància, però també una font inesgotable de mals entesos i interpretacions errònies, oi? No et puc donar una resposta, perquè no sabem què li va passar. Prova d'obrir-lo algun altre dia i si realment no mostra interès en continuar la conversa amb tu o et dóna llargues... doncs potser sí que t'hauràs de plantejar que no està interessat.
No podem treure conclusions d'una sola acció, però si aquesta acció es repeteix... llavors sí que ens estan enviant senyals i haurem d'acceptar-ho.
Una abraçada!
www.consultajove.cat