NO SÉ QUÈ FEEER!!!
Holaa, sóc una noia de 14 anys i m'estic tornant una mica bojaa!! Mira, no sé què fer perquè ara mateix estic en un d'aquells moments en que veus a un noi per la tele o a internet o a alguna revista i dius: "mare mevaa k bo k està!! ojalà pugués tenir un novio així!!" i llavors te'n adones de que en realitat no ets tan gran com et penses. Llavors, el tema és que ultimament tinc moltíssimes ganes de liarme amb algú (i no vull que ningú em vegi com una guarra ni res eeh) però la qüestió és: AMB QUII??? Perque tinc molts amics i tal, per exemple tinc un amic amb qui despres de parlar molt i molt vam quedar en que seriem només AMICS, però ell es veu k vol algu més i té un any més i tampoc viu al meu poble, després tinc a un altre amic k si k es vol liar amb mi però que a mi no em sembla guapo i en part m'importa el físic (encara que nomes sigui per liarnos) i per últim tinc a un amic k li molo moolt pero molt i que no em para de dir coses boniques i tal per watsapp pero despres a la cara es un cagat i no s'atreveix ni a dirme hola saps? I no sé què puc fer perque tampoc sé si m'agrada o no i estic molt confosa araa!!! aaahhh !!! jajaja que m'estresso!!
sisplaau ajudeu-mee plis plis plis plis plis plis !!!
Merci a tothoom de veritaat! :)
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Anem a pams: primer de tot és que a la tele i a les revistes tothom surt molt millor, perquè tenen maquilladors, assessors d'imatge, bons càmeres... i d'això n'hem de ser conscients i no deixar-nos enredar!
Pel què fa a les ganes de liar-te... veig que tens molts amics i que tots sembla que estiguin interessats en tu, però tu no em dius quin t'agrada més, ni amb qui et sents més a gust. Pensa que hi ha coses que no es poden planificar i que sorgeixen espontàniament. Deixa que la vida et sorprengui i quan hi hagi un noi que realment t'agradi, endavant! no t'ho plantegis i llença-t'hi! perquè llavors sí que t'ho passaràs bé. No tinguis pressa. Pensa que l'important és que estiguis amb algú que a tu realment t'agrada i no pel simple fet que tu li agradis a ell.
Una abraçada
www.consultajove.cat