laa meba amiga o el noi?
Hola
Ara jo vaig a tercer de la ESO, pero quan anaba a sise, m'agradaba molt un noi, pero al pasar els anys es com que le anat oblidant, a segon de la ESO va arribar una nena al cole que ara es una de les mebes millors amigues, el cas es que ara ella s'ha enamorat de ell i representa que ell de ella, pero no funcionaba aixi que vaig parlar amb ell i hem va dir que ell nomes la veia com una amiga i que nomes bolia liu i xut. Jo a ella no li e dit res d'aixo pero buno. D'aixo ja fa un mes o aixi peroesqe ara m'estan tornant aquells sentiments que tenia cap a ell. Pero primer, no se si es amor o simplement que m'atrau o que em posa(que tambe), pero crec que si que m'agrada, i cada cop mes, a mes ell sempre que el miru hem mira i em somrriu... I ella quan hem be disgustada per que ell suda della o algu, no se si li estic contestant com la seba amiga o com la noia enamoradeta...I el que es el pitjor es que amb ella no te res en comu pero en canvi amb mi moltisimes i ens diuem super be....mira, a mi m'encanta anar al teatre i fa poc mel vaig trobar i no paraba de mirarme i somrriurem de manera molt timida...Ara be la pregunta, li dic a la meba amiga? o a ell? soc una guarra per que hem moli el "xurri"de la meba miga? o que faig...hem sentu una guarra i una mal amiga per sentir aixo per el ligue de la meba amiga, i a mes si les altres nenes senteren em comensaran a insultar i a dir de tot.
ajuda siusplau, que faig? Merci<3
InterPersonal

Hola!!! El que et passa és complicat i crec que el millor que pots fer és parlar amb la teva amiga de la mateixa manera que has parlat amb mi. Si t'aprecies molt a la teva amiga el que has de fer és seure un dia amb ella i explicar-li tots els dubtes que tens i el que t'està passant. Diga-li que vols explicar-li perquè per tu ells és important i que no vols perdre-la i que estàs disposada a respectar el que ella pensi que pot suportar. Explica-li els teus dubtes sobre els teus sentiments i el malament que ho estàs passant i entre les dues busqueu la manera de solucionar-ho. Ja veuràs que et treuràs un pes de sobre quan li hagis explicat i que podràs sentir-te més còmoda amb tot plegat. Si no s'ho agafa bé, diga-li que l'entens però que no podies amagar-li una cosa tan important si sou amigues i que això li demostra que ella t'importa més que qualsevol noi, i si malgrat això continua ofesa li hauràs de donar temps per recuperar-se, però t'asseguro que a la llarga t'agrairà la teva sinceritat, les veritables amigues s'enforteixen en situacions com aquestes.
Sigues valenta i confessa-ho, et sentiràs molt millor!
Ànims!
Una abraçada!
Marina Marull
www.interpersonal.cat
catalananonima99
moltes gracies Marina, com va pasar tant de temps ja vaig actuar pel meu compte pero ya veig que vaig fer ba ja que he fet el que deies i entre les dos ho hem solucionat...Gracies encara que ara tinc altres coses, ja et fare mes consultes ;)