No se que fer!!
Hola, tinc un amic amb el cual fa un mes o aixi que em començat a tontejar. Cada tarda em truca i parlem durant hores, i fer Facebook igual. Ahir a la nit, em va dir que era preciosa, wapa, una princesesta... Pero aquest mati li he dit bon dia i m'ha deixat en visto, a mes despres m'ha dit que calles, pero ara fa uns segons m'ha posat: "Preciositat, deixam acabar i estare nomes x tu, jo no se qe fer, estic molt confossa, perque els nois han de ser tan complicats?????
PETONS!!
InterPersonal

Hola!!! No treguis conclusions abans d'hora. Pensa que els nois creuen que les complicades som nnosaltres!! Parlar per telèfon o per facebook està molt bé, però pot donar peu a malsentesos. Segurament ha pogut veure el missatge però no podia estar per tu perquè estava ocupat i no perquè no volgues parlar amb tu o passes de tu. Per tant, intenta no donarte sempre l'explicació negativa. Crec que llavor t'ha escrit un missatge ben bonic, no? Per tant, no et preocupis abans d'hora, creu el que t'ha dit que no podia estar per tu i no pateixis per coses que només t'imagines però que no saps del cert que siguin reals.
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat