No se que fer
Hola soc una nena de 13 anys i fa un temps, en un viatge de tres dies a Huesca amb el cole, em vaig enamorar d'un nen d'un any menys que jo que anava a davant meu a l'autobús. No me'l puc treure del cap i fa masses dies que no puc parar de pensar amb ell. Sé que mai li agradaré perquè es una mica popular i no soc del seu tipus. L'altre dia va ser li primera vegada que hi vaig parlar però va ser només per demanar-li avera que li havia passat perquè el vaig veure amb crosses pel carrer. He pensat de intentar oblidar-lo però no vull. Què puc fer? No se lligar gaire bé...
InterPersonal

Hola!! No has de fer res més que el que estàs fent. Simplement ves-te apropant a ell amb petites converses com la de l'altre dia, ja veuràs que a poc a poc anireu establint una relació d'amistat. No tiris la tovallola abans de començar, tu no pots saber què pensa ell, per tant abans de rendir-te prova a veure què passa. Potser li acabes caient bé i ves a saber si agradant-li i tot. De moment intenta ser la seva amiga i més endavant ja veurem que passa. Però confia amb tu, si tu no ho fas qui ho farà?
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat