amistat complicada
Ara fa un any que soc amic d'una noia i poc a poc s'ha convertit en la meva millor amiga. Desde fa uns mesos estic perdudament enamorat d'ella i no se que fer, ja que estic quasi segur que no es correspost.
Ella de tot aixo no en sap res i em resulta impossible dirli res. He llegit l'article sobre el tema que s'ha publicat fa poc i estic segur de que el que sento no es amistat.
Que puc fer?
InterPersonal

Hola!! Si tens clar que etàs enamorat, ja no hi ha marxa enrere. Per tant no intentis fingir el que sents o evitar-ho. Segurament per més que ho volguis amagar ella ho notarà, ja que aquestes coses són molt difícils de dissimular. per tant el que jo faria és fer-m'ho venir bé per explicar-li. Potser no cal que li diguis que estàs perdudament enamorat d'ella, sinó més aviat explicar-li que tens la sensació que per part teva comença a haver-hi alguna cosa més que una simple amistat. A veure com reacciona ella. Si notessis que de cap manera es sent còmoda amb el que li dius, no insisteixis, perquè podrieu perdre la vostra amistat i si et sembla que ella podria sentir una cosa semblant ja ho saps!! Bé, sigui com sigui, si realment és tan amiga teva com dius, es mereix saber la veritat per part teva, sinó d'alguna manera és com si l'estiguessis enganyant…
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat